ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ: ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΓΟΝΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ - Να μην ψηφιστεί το νέο πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία.
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 3ου Γενικού Λυκείου Αχαρνών

ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΓΟΝΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
Να μην ψηφιστεί το νέο πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία.
Kάλεσμα, με αιχμή το αντιδραστικό πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία, απευθύνει η Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Μαθητών Ελλάδας (ΑΣΓΜΕ) με ανακοίνωσή της στην οποία αναλυτικά σημειώνει:
«Ως ΑΣΓΜΕ έχουμε εκφράσει τις θέσεις μας για το σχολείο που έχουμε ανάγκη σήμερα τα παιδιά μας και εμείς αλλά και η εκπαιδευτική κοινότητα. Ένα σχολείο υποχρεωτικά 12χρονο, δημόσιο και δωρεάν, που θα παίρνει υπόψη του τις σημερινές ανάγκες -αλλά και δυνατότητες- για ολόπλευρη, επιστημονική μόρφωση των παιδιών μας, σε σύγχρονες υποδομές και με το κατάλληλο εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό.
Αντί για αυτό το σχολείο, το νέο νομοσχέδιο φέρνει ένα σχολείο:
- Με περισσότερα παιδιά στην τάξη σε Δημοτικό και Νηπιαγωγείο.
- Με "εργαστήρια δεξιοτήτων" και προώθηση της αποσπασματικότητας στη γνώση και του γεωγραφικού προσδιορισμού "καλών" και "κακών" σχολείων.
- Με διδασκαλία της "επιχειρηματικότητας" στο Δημοτικό!
- Με πρωτεύουσας και δευτερεύουσας σημασίας μαθήματα Γυμνασίου που κατηγοριοποιούν τη μόρφωση σε χρήσιμη και μη χρήσιμη.
- Με την "Τράπεζα Θεμάτων" και το "Λύκειο - εξεταστική αρένα" να διασφαλίζει την ανισότιμη εξέταση των μαθητών σε ύλη που (και με ευθύνη του υπουργείου) μπορεί να μην έχουν διδαχθεί.
- Με την εσωτερική και εξωτερική "αξιολόγηση" να διαμορφώνει ένα αυτόνομο σχολείο προωθώντας την ανισοτιμία στην γνώση, την ελάφρυνση της κρατικής χρηματοδότησης και την κατηγοριοποίηση μαθητών, εκπαιδευτικών και σχολείων.
- Με την επαναφορά των πολυήμερων αποβολών και την αναγραφή της "διαγωγής" στο απολυτήριο να ενισχύει τον τιμωρητικό χαρακτήρα του σχολείου, σε βάρος του παιδαγωγικού.
- Με εγγύηση της κάλυψης των εκπαιδευτικών κενών μόνο στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα, τη στιγμή που 30.000 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί έχουν μονιμοποιηθεί όχι σαν δημόσιοι υπάλληλοι αλλά σαν κατηγορία εκπαιδευτικών.
- Με αδιαφορία για την παράλληλη στήριξη και τα τμήματα ένταξης παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες, αφού κατά προτεραιότητα θα καλύπτονται οι θέσεις μόνο στα Ειδικά Σχολεία.
- Με ηλικιακό όριο τα 17 χρόνια για την εγγραφή σε ΕΠΑΛ, που ουσιαστικά σπρώχνει χιλιάδες παιδιά σε ιδιωτικά ΙΕΚ.
- Με διδασκαλία Αγγλικών στο Νηπιαγωγείο, ενώ τα παιδιά μας δεν έχουν κατακτήσει ακόμα τη χρήση της μητρικής τους γλώσσας αλλά και ενώ υπάρχουν τεράστιες ελλείψεις σε βοηθητικό και επιστημονικό προσωπικό.
- Με προώθηση της "Αριστείας" μέσω των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων, σε αντίθεση με την αναγκαιότητα της εποχής μας, που είναι η ενιαία, καθολική δημόσια και δωρεάν Παιδεία που θα εξυψώνει το μορφωτικό επίπεδο του λαού και της νεολαίας μας.
Είναι άκρως αντιπαιδαγωγική και επικίνδυνη η ταυτόχρονη δια ζώσης διδασκαλία και η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση μέσα από τη ζωντανή αναμετάδοση του μαθήματος από την τάξη. Υποβαθμίζει την ήδη υποβαθμισμένη εκπαίδευση που έχουν σήμερα τα παιδιά μας μετατρέποντας τα σχολικά μαθήματα σε "big brother".
Για μια ακόμα φορά η σημερινή κυβέρνηση όπως και οι προηγούμενες δεν πρωτοτυπεί, κανένα από τα χρόνια αιτήματα του γονεϊκού κινήματος δεν περιλαμβάνονται στο νομοσχέδιο. Καμιά κουβέντα για αύξηση χρηματοδότησης, για εκσυγχρονισμό υποδομών, για δωρεάν μεταφορές για όλα τα παιδιά στα Καλλιτεχνικά, Μουσικά, Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία, για κάλυψη κενών θέσεων σε εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό.
Ως ΑΣΓΜΕ:
Καταδικάζουμε την προσπάθεια της κυβέρνησης ΝΔ να φέρει για ψήφιση νομοσχέδιο για την Παιδεία εν μέσω πανδημίας.
Απορρίπτουμε το νομοσχέδιο σαν αντιεκπαιδευτικό και ζητάμε να μην ψηφιστεί από τη Βουλή.
Καλούμε τις Ομοσπονδίες, τις Ενώσεις και τους Συλλόγους, να εκφράσουν την αντίθεσή τους στο νομοσχέδιο και να συμμετέχουν μαζικά στα Πανεκπαιδευτικά Συλλαλητήρια σε όλη τη χώρα την Τετάρτη 13 Μάη».
Kάλεσμα, με αιχμή το αντιδραστικό πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία, απευθύνει η Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Μαθητών Ελλάδας (ΑΣΓΜΕ) με ανακοίνωσή της στην οποία αναλυτικά σημειώνει:
«Ως ΑΣΓΜΕ έχουμε εκφράσει τις θέσεις μας για το σχολείο που έχουμε ανάγκη σήμερα τα παιδιά μας και εμείς αλλά και η εκπαιδευτική κοινότητα. Ένα σχολείο υποχρεωτικά 12χρονο, δημόσιο και δωρεάν, που θα παίρνει υπόψη του τις σημερινές ανάγκες -αλλά και δυνατότητες- για ολόπλευρη, επιστημονική μόρφωση των παιδιών μας, σε σύγχρονες υποδομές και με το κατάλληλο εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό.
Αντί για αυτό το σχολείο, το νέο νομοσχέδιο φέρνει ένα σχολείο:
- Με περισσότερα παιδιά στην τάξη σε Δημοτικό και Νηπιαγωγείο.
- Με "εργαστήρια δεξιοτήτων" και προώθηση της αποσπασματικότητας στη γνώση και του γεωγραφικού προσδιορισμού "καλών" και "κακών" σχολείων.
- Με διδασκαλία της "επιχειρηματικότητας" στο Δημοτικό!
- Με πρωτεύουσας και δευτερεύουσας σημασίας μαθήματα Γυμνασίου που κατηγοριοποιούν τη μόρφωση σε χρήσιμη και μη χρήσιμη.
- Με την "Τράπεζα Θεμάτων" και το "Λύκειο - εξεταστική αρένα" να διασφαλίζει την ανισότιμη εξέταση των μαθητών σε ύλη που (και με ευθύνη του υπουργείου) μπορεί να μην έχουν διδαχθεί.
- Με την εσωτερική και εξωτερική "αξιολόγηση" να διαμορφώνει ένα αυτόνομο σχολείο προωθώντας την ανισοτιμία στην γνώση, την ελάφρυνση της κρατικής χρηματοδότησης και την κατηγοριοποίηση μαθητών, εκπαιδευτικών και σχολείων.
- Με την επαναφορά των πολυήμερων αποβολών και την αναγραφή της "διαγωγής" στο απολυτήριο να ενισχύει τον τιμωρητικό χαρακτήρα του σχολείου, σε βάρος του παιδαγωγικού.
- Με εγγύηση της κάλυψης των εκπαιδευτικών κενών μόνο στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα, τη στιγμή που 30.000 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί έχουν μονιμοποιηθεί όχι σαν δημόσιοι υπάλληλοι αλλά σαν κατηγορία εκπαιδευτικών.
- Με αδιαφορία για την παράλληλη στήριξη και τα τμήματα ένταξης παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες, αφού κατά προτεραιότητα θα καλύπτονται οι θέσεις μόνο στα Ειδικά Σχολεία.
- Με ηλικιακό όριο τα 17 χρόνια για την εγγραφή σε ΕΠΑΛ, που ουσιαστικά σπρώχνει χιλιάδες παιδιά σε ιδιωτικά ΙΕΚ.
- Με διδασκαλία Αγγλικών στο Νηπιαγωγείο, ενώ τα παιδιά μας δεν έχουν κατακτήσει ακόμα τη χρήση της μητρικής τους γλώσσας αλλά και ενώ υπάρχουν τεράστιες ελλείψεις σε βοηθητικό και επιστημονικό προσωπικό.
- Με προώθηση της "Αριστείας" μέσω των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων, σε αντίθεση με την αναγκαιότητα της εποχής μας, που είναι η ενιαία, καθολική δημόσια και δωρεάν Παιδεία που θα εξυψώνει το μορφωτικό επίπεδο του λαού και της νεολαίας μας.
Είναι άκρως αντιπαιδαγωγική και επικίνδυνη η ταυτόχρονη δια ζώσης διδασκαλία και η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση μέσα από τη ζωντανή αναμετάδοση του μαθήματος από την τάξη. Υποβαθμίζει την ήδη υποβαθμισμένη εκπαίδευση που έχουν σήμερα τα παιδιά μας μετατρέποντας τα σχολικά μαθήματα σε "big brother".
Για μια ακόμα φορά η σημερινή κυβέρνηση όπως και οι προηγούμενες δεν πρωτοτυπεί, κανένα από τα χρόνια αιτήματα του γονεϊκού κινήματος δεν περιλαμβάνονται στο νομοσχέδιο. Καμιά κουβέντα για αύξηση χρηματοδότησης, για εκσυγχρονισμό υποδομών, για δωρεάν μεταφορές για όλα τα παιδιά στα Καλλιτεχνικά, Μουσικά, Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία, για κάλυψη κενών θέσεων σε εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό.
Ως ΑΣΓΜΕ:
Καταδικάζουμε την προσπάθεια της κυβέρνησης ΝΔ να φέρει για ψήφιση νομοσχέδιο για την Παιδεία εν μέσω πανδημίας.
Απορρίπτουμε το νομοσχέδιο σαν αντιεκπαιδευτικό και ζητάμε να μην ψηφιστεί από τη Βουλή.
Καλούμε τις Ομοσπονδίες, τις Ενώσεις και τους Συλλόγους, να εκφράσουν την αντίθεσή τους στο νομοσχέδιο και να συμμετέχουν μαζικά στα Πανεκπαιδευτικά Συλλαλητήρια σε όλη τη χώρα την Τετάρτη 13 Μάη».
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου